NoXii

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Trött och hungrig

Av Cathrine Thorén - 16 april 2013 17:50

Nu när min huvudvärk släppt något så har aptiten kommit tillbaka och fy vad hungrig jag är kan jag lova. Sitter just nu utanför älsklingens jobb och väntar på att han ska komma ut så vi kan gå och handla. Älskar verkligen min underbara pojke. Marcus du är verkligen mitt allt <3. Jo sen en sak till jäklar vad trött man blir efter man haft huvudvärk en hel dag.

Ha det bra skriver mer sen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cathrine Thorén - 4 maj 2013 11:06

Idag blir det att dra till gymmet någon timme och svettas lite. Börjar bli roligare nu då man äntligen börjar se ett resultat :) Så nu kör vi på och ger inte upp denna gång :)...

Av Cathrine Thorén - 30 april 2013 13:34


En dag ska jag bli frisk från alla mina problem, det har jag bestämt mig för och så är det bara.Allt från depression till all värk jag har i kroppen. En dag ska det försvinna det är mitt mål, om det ska till att jag måste slåss med näbbar och klor så...

Av Cathrine Thorén - 16 april 2013 13:40

Många vill inte gå till ett gym, de känner sig obekväma och det är inte riktigt deras grej.Men nu kan jag tippsa om några övningar ni kan göra hemma :)Börja med en uppvärmning på 5 minuter, få upp pulsen genom att jogga på stället i ett jämt tempo. ...

Av Cathrine Thorén - 15 april 2013 19:49


Nu har jag sett filmen berättelsen om Pi.Det är verkligen en sjukt bra film och jag grät lite här och där i filmen. Filmen handlar om en indisk pojke som överlever ett skepps vrak hans enda kompis under dessa 227 dagar till havs är en bengalisk tig...

Av Cathrine Thorén - 15 april 2013 13:13

Har nyss varit på en hälsokontroll på gymmet, de kollar och mäter mängden fett och ohälsosamma fetter i kroppen och jag vart glatt överraskad kan jag lova....Med tanke på att jag trodde att både jag och älsklingen min skulle ha massa farliga saker i ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards